Zvažujete investovat do e-shopu, ale leccos vás od toho odstrašuje? Například to, co se o e-shopech povídá? Bohužel se toho o e-shopech povídá tolik, že člověk neví, co je a co naopak není pravda. A tak se raději neptá a zůstává zaměstnán, aniž by se pokusil rozjet skutečně dobrý e-shop. Abyste se nezařadili k těmto lidem, prozradíme vám, co se o e-shopech povídá a co není pravda. Třeba právě díky nám rozjedete úspěšný byznys, se kterým se budete chlubit široko, daleko.
S příchodem Amazonu e-shopy zaniknou
Řada lidí se obává toho, že až přijde Amazon na český trh, řada e-shopů zanikne. To je však trochu přehnané, přece jenom Amazon měl přijít na náš trh už dříve, ale zatím se tak vůbec nestalo. Až k tomu opravdu dojde, je možné začít přemýšlet nad tím, co to bude obnášet, co příchod Amazonu přinese na český trh nebo co s ním udělá. Zatím je to jenom jakési zaklínadlo, kterého se zalekl i provozovatel Mall.cz, který podle všeho prodal svůj výdělečný byznys právě kvůli možnému nástupu Amazonu na český trh.
Kvalitní články rovná se úspěch e-shopu
Samozřejmě psát atraktivní blog plný atraktivních textů, publikovat příspěvky na sociálních sítích nebo mít dokonale otextované popisky, to je skvělé. Rozhodně to webové stránce jako takové prospívá. Ovšem je nutné dodat, že kvalitní obsah jako takový a samostatný úspěch rozhodně nezaručí. Úspěch e-shopu – to je komplexní disciplína, ve které hraje svou roli nejen kvalitní obsah, ale také řada dalších podobných faktorů.
E-shop bude úspěšný jenom s unikátním zbožím
Opět je to jen další fáma, která se šíří mezi lidmi. Samozřejmě unikátní zboží může přispět k atraktivitě e-shopu, ale nezaručí jeho celkový úspěch. Je důležité, aby poskytovatel zboží hlavně danému zboží dobře rozuměl, přesto nejede vlak. Opět je však třeba upozornit na to, že se jedná o jednu velkou komplexní disciplínu, kde hraje roli i logistika, dobrá cenová politika, také prozákaznický servis.